Výlet do Chacuhua

Před pár dny jsme se potkali s Jeffem, kterého jsme poznali při prvním průjezdu Mexikem. Shodou okolností si dává oddych od práce a tak se potkáváme v Puerto Escondido. Jelikož jsme přijeli docela pozdě, parkujeme v kempu a potkáváme se až ráno. Venca odchází brzo ráno chytnou wifi a já jestě trošku dospávám. Když se probudím, Venca s Jeffem stojí před autem. Prej jdeme na snídani. Ještě trochu rozespalá vůbec nemyslím, obleču se a automaticky zamknu všechny dveře, protože Venca má určo klíče. Po cestě na snídani se zastavím a ptám se Venci, jestli má klíče a on že ne! … Trošku průser, protože náhradní klíč, který byl pod poklicí jednoho kola jsme oddělali, když jsme letěli do ČR a nedali ho zpět. Co už, nějak se to vyřeší jako vždycky 🙂

Po snídani jsme se domluvili, že pojedeme do Chacava na 2 dny. Je to zátoka, která má parádní vlny a jediná možnost jak se tam dostat je lodi. Protože nás je 8, tak jsme lehce schopni zaplatili loď a můžeme “skoro” vyrazit. Abychom se mohli sbalit, tak se musíme nějak dostat do auta. Nechali jsme si trochu otevřené okýnka, ale to nám moc nepomohlo. Hledáme nějaký heblo (“šperhák” nebo jak se tomu říká…), já se to pořád pokouším otevřít přes úzkou skulinku v okně a Venca zapojuje majitele kempu do akce. Drátky, dráty, dřeva….vše bez úspěchu.

Během všeho toho snažení, majitel jen tak zkusí zasunout svůj klíč od starého šíleného “pojizdného” auta a bum a otevře náš van. Koukám jak z jara a říkám si, že to kurňa není možné. Příště se už tam nebudu snažit, vážně ne. Opět jsme se utrdili v tom, že do vanu se dá dostat opravdu docela snadno. Co už 🙂 My máme otevřeno, balíme věci, zamykáme van a odjíždíme jiným autem.

Naši Big Mamu necháváme stát v kempu, ve kterém je chlapík schopen otevřít náš van a vzít si co se mu zlíbí … nemáme čas přemýšlet “co kdyby” a odjíždíme pryč. Zatím máme totiž jen pozitivní zkušenosti.

Seznamujeme se s ostatními a nasedáme na loď. Jede s náma i borec, který ochrnul, kdyz surfoval v Puerto Escondido. Toto místo je známe jako nejsilnější vlna na světě. Teď je na vozíku a sjíždí vlny na specialně upraveném kajaku, smekám. Cesta je úžasná a místo taky. Ubytujeme se, chvilku jestě čekáme než přejde to největší horko. Kluci jdou do vody a ja cvičím, koukám, jak jim to jde a snažím se skamarádit s místním papuškem.

Večer jdeme společně na večeři, která je vynikajcí. Dali jsme si plněné taštičky s rybou, zeleninou a sýrem a také filet s rýží. Jsme rádi zpět v Mexiku, protože to jídlo je luxusní. Venca jestě něco odléta s dronem, dáme si pár piv a jdeme všichni spát.

Druhý den jsou docela velké vlny. Po snídani, která trvá tak hodku než nám ji donesou (prostě “tranchilo…”na pohodu”..neni kam spěchat..) se jde surfovat a pak už jen pozorujeme ty šílené vlny a fotíme.

Kolem 5h večer na nás čeká loď a my jedeme zpět. Po cestě ještě stihneme vyslat drona a udělat parádní záběry laguny a okolí. Kolem 8h jsme zpět v Puertu a kde ještě stihneme kouknout na místní masivní vlny.

Doufám, že se máte parádně…